Heaven Stay







Det blir en hel del strandbilder nu när dagarna består av strandbesök. För övrigt har vi idag checkat in på ett nytt Hostel. Sitter nu nere i lobbyn och försöker ta igen allt jag missat på nätet. Stället är hur bra som helst vilket gjorde att ett litet hopp tändes för mig. Vi har ju inte fått jobb, men nu ett bättre boende plus att vi träffat lite trevligt folk. De första svenskarna vi träffat på faktiskt. Några trevliga svenska tjejer som tidigare varit i Sydney i två veckor och sen lyckades det också vara så att tjejen i receptionen var svensk. Vi passade på att höra lite om jobb och det blev att vi lämnade in CV till detta hostel. Man jobbar runt två timmar per dag och får gratis boende. Skulle ju inte vara fel att börja med detta samtidigt som vi söker vidare. Så det rullar in lite pengar i kassan. Vi får iallafall hoppas att någon höra av sig av alla ställarna!

Har också sett att jag fått ett par mail, vilket har varit jätte roligt att få läsa! Vill gärna höra lite från er andra och jag lovar att svara så fort jag bara kan! så maila på!!



Kommentarer
Mamma

Heej!

Vilka vackra bilder,vi blir såå avundsjuka.Hoppas ni har det bra och mår gott.Vi saknar dej väldigt mycket men du är värd allt.Sola och bada för mej lite också.Skicka gärna hem lite sol och värme i ett kuvert.Alla hälsar Många kraaaaaaaamar Mamma Hälsa beccis

2011-09-15 @ 20:30:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0