Choose to be me




Två dagar dåligt väder. Det innebär att vi inte har varit på stranden och solat, så nu är jag blekfisar igen! Haha Någon regnskur har kommit och sen har det blåst massor. Igen hit med andra ord! Som vanligt har jag sökt jobb men också ägnat en del tid åt att läsa. Inget ovanligt det heller hehe. Femte boken på denna resan har jag startat med nu, New Moon. Passar på att läsa engelska nu, tar längre tid att läsa ut (bra! för jag slukar böcker) och så försöker jag ju bättre på engelskan.

Ni skulle bara veta' jag har en nyhet som jag så gärna skulle vilja berätta mer om men jag kan tyvärr inte släppa bomben för er ännu så ni måste hålla ut (som jag vet att ni göra) ett tag till innan det kommer ett inlägg om det! kände att jag sagt A nu och borde berätta B men tyvärr!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0