Grenade



Trodde datorn krascha, även ipoden! j'vla skitdator säger jag. Den är inte fullt återställd men funkar nu, tack och lov! Den funkade fint fram till att jag satte i ipoden. Hade haft i min iphone innan men väl när ipoden var i hängde sig hela datorn och även ipoden. Väntade på att den skulle lösa sig men minuterarna gick och mitt tålamod ran ut så jag stängde av den och klickade igång den igen. Har funkat tidigare ju men denna gång blev hela skärmen klarblå. Kändes inte rätt alls för det försvann ju inte! Där trodde jag verkligen det var kört! Skulle passa utmärkt om datorn paja när jag befinner på andra sidan jorden!

Pallade inte, så jag stängde ner den. Tog min iphone, satte på mig hörlurarna och springskorna och gick ut. Blev en långpromenad så jag fick skaka av mig all irritation och rensa tankarna. Väder är inte något vidare idag heller och kommer troligt viss inte bli bättre de närmsta dagarna. Ändå gick jag mot stranden och där fortsatte min promenad bort mot Broadbeach. Det blev en super skön promenad! Hemma igen var jag på bättre humör och hoppade in i duschen för att fräscha till mig. sen var det dags att ta tag i datorn!  

Har få igång den nu. Dock ser jag att virusprogram inte funkar så ska ta mig lite tid till att lösa det nu.. Förhoppningsvis har jag tur och fixar det!

Take care!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0