Set fire to the rain

Såhääääär roligt väder är det idag!
Vad tog solen och värmen vägen här i paradiset? Jag tycker allt att det borde vara sol och värme varje dag här! Det var ju så att jag åkte hit för att slippa hösten i Sverige men nu har den tydligen kommit hit också de senaste dagarna.

Ni undrar säkert vad jag håller på med en sådan här dag.. jo jag sitter vid datorn och söker jobb, återigen... läser min bok, äter morötter och dricker kaffe för att hålla mig varm. Roligt vad? nja, jag skulle föredra något annat. Regnet piggar dock inte upp en till att göra något annat som är mer avancerat. Och vad skulle det vara egentligen? Skulle ju kunna gå och handla som man brukar göra hemma när väder är dåligt, men jag har mat och några kläder ska jag definitivt inte handla heller. Funderar på filmmaraton lite senare, skulle det vara awesome med film maraton i mysig soffa full med massa kuddar och en gosig filt. Istället har jag en hård säg och en icke gosig kudde. Plus att filmerna jag har är sedda tusen gånger. haha Detta är la för roligt! Vill ha sol igen!

Ne nu kurrar magen, får la ta mig iväg och fixa lite mat.. gissa vad! . . . jo naturligtvis noodles  ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0